Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 17, 2005
Image Size
227 KB
Resolution
761×853
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,746
Favourites
50 (who?)
Comments
18
Downloads
434
×
O.P.:  Young Brothers of D. by sarahmandrake O.P.:  Young Brothers of D. by sarahmandrake
Luffy looks like a muppet.

One Piece belongs to Oda-sensei.
Add a Comment:
 
:iconjesshicles:
Jesshicles Featured By Owner Jul 19, 2007   Photographer
lol, muppet XD
awesome job.
Reply
:iconpsychowolf14:
PsychoWolf14 Featured By Owner Oct 1, 2005
Iwsh I could date ACe like luffy does..
Reply
:iconsarahmandrake:
sarahmandrake Featured By Owner Oct 1, 2005  Hobbyist General Artist
wtf....:lmao:
Reply
:iconace87x:
ace87x Featured By Owner Aug 17, 2005
XD the best brothers ever, lol.

Luffy always has his mouth open like that! he doesn't look like a muppet! ^__^;
Reply
:iconsarahmandrake:
sarahmandrake Featured By Owner Aug 18, 2005  Hobbyist General Artist
Thanks, I think I get paranoid over expressions too much. ^^;
Reply
:icondigi-rice:
Digi-rice Featured By Owner Aug 17, 2005
AWESOME!!!! XD *dies* :tombstone: Very nice coloring!! XD
Reply
:icontwilightghost:
twilightghost Featured By Owner Mar 17, 2005
Aww, Luffy doesn't look like a muppet. ^^

Adorable! :3
Reply
:iconninjamatty:
NinjaMatty Featured By Owner Mar 1, 2005  Hobbyist Writer
they are just sooo cute ! I love Ace's expression !
Reply
:iconsassobabe:
Sassobabe Featured By Owner Feb 28, 2005
Muppets scare me.

But Ace doesn't.
Reply
:iconhinata:
hinata Featured By Owner Feb 24, 2005
:aww: very nice love Luffy face here cute :clap:
Reply
:iconmooguriklaine:
MooguriKlaine Featured By Owner Feb 19, 2005  Hobbyist Filmographer
Kewl!! I liked the clothes here! :w00t!: Brothers are just awesome! I have two, and both are just loving, annoying, and freaky in an odd way :XD:
Reply
:iconcosmicdebris:
CosmicDebris Featured By Owner Feb 18, 2005  Hobbyist Traditional Artist
Nah, Luffy doesn't look like a Muppet. XD Nice work. I just love Ace's freckles. :D
Reply
:iconthrivis:
thrivis Featured By Owner Feb 18, 2005   General Artist
with teeth like that, I think he kind of looks like a muppet in the mangas anyway. XD

very cuuute~! :D
Reply
:icontaintedsilence:
taintedsilence Featured By Owner Feb 18, 2005  Professional Artist
ahem *in fangirl like voice* KAWAII!!!

so . . . whats this whole 'd' thing anyway? Is it their last name? Or what? And Gol D. Roger? *dies of confusion*
Reply
:iconkaleic:
KaleiC Featured By Owner Feb 17, 2005  Hobbyist Traditional Artist
XD Ace knows he's a chick magnet, and Luffsters just wants to go lookit the shiney thing. Love it :3
Reply
:iconyumenofune:
yumenofune Featured By Owner Feb 17, 2005
aww x3.. d brothers are just awsome cute!~
Reply
:iconhyacynth:
hyacynth Featured By Owner Feb 17, 2005
Oh GOODNESS, the cute 0.0!!
Reply
:iconmuurahaiskarhu:
Muurahaiskarhu Featured By Owner Feb 17, 2005
You make them way too cute, seriously. :heart: I wanna squeese the hell out of them both~
Reply
Add a Comment: